У Піднебесній почалося серійне складання нового електромобіля Xpeng P7, в який вклалися гіганти Alibaba Group і Xiaomi Corp. Інноваційний седан випускають на власному заводі Xpeng у місті Чжаоцін.

У розробку Xpeng P7 було вкладено $ 422 млн. Першою моделлю компанії став електрокросовер G3, доставки якого почалися у березні 2019-го. Поки за ним не вишикуються черги: за перші чотири місяці 2020 року вдалося продати лише 3564 машини.

Але Xpeng розраховує, що седан P7 буде куди більш успішним. Це досить великий автомобіль. Довжина кузова – 4900 мм, колісна база – 3000 мм. Це означає, що новинка виявилася істотно більшою за Tesla Model 3, а по відстані між осями вона випередила і старшу Tesla Model S.

Залежно від версії запас ходу складає від 568 до 706 км. Втім, слід мати на увазі, що ці дані декларуються за стандартом New European Driving Cycle (NEDC), який вже давно вважається нереалістичним і застарілим. Він завищує очікуваний запас ходу приблизно на третину.

Електричний седан буде пропонуватися з одним електромотором (ззаду) або з двома (на обох осях). Час розгону з 0 до 100 км год: 6,7 сек – для молодшої версії та 4,3 сек – для старшої.

Xpeng P7 продається в Китаї за ціною від 32,4 тис. доларів до 49,9 тис. доларів.