2019 рік дуже украй важливим для шведської марки Volvo: в лютому рідний для неї бренд Polestar представив перший електричний фастбек Polestar 2, в жовтні відбулася прем’єра електрокросовера Volvo XC40 Recharge. Під час прем’єр говорилося, що на одному заряді моделі зможуть проїхати за циклом WLTP 500 та 400 км відповідно, але в реальному житті все не так оптимістично.

Volvo XC40 Recharge

Американське агентство з охорони довкілля (EPA) перед надходженням машин у  продаж провело незалежну оцінку їхньої енергетичної ефективності, і як Polestar 2, так і Volvo XC40 Recharge показали набагато слабкіші результати, ніж очікувалося, причому обидві моделі базуються на платформі CMA від Volvo. Так, запас ходу фастбека оцінений у 375 км (хоча на офіційному сайті компанія заявляла, що автомобіль здатний проїжджати не менше 442 км), а Volvo XC40 на одному заряді може подолати лише 335 км шляху.

Polestar 2

Втім, заради справедливості треба відзначити, що EPA часто присвоює електромобілям рейтинг, який дуже відрізняється від даних виробників – звичайно, у менший бік.

Нагадємо, за силовою структурою кузова Polestar 2 частково уніфікований з XC40. Як і кросовер, фастбек оснащений двома електромоторами загальною потужністю 408 к.с.

В Європі Polestar 2 продається за ціною приблизно 50 000 євро, а кросовер – від 47 667 євро.